Kompresor CNG Coltri MCH-10-14/ET CNG

Kompresor CNG Coltri nowy model jest obecnie testowany przez firmę ASF. Wyniki testów nowej wersji sprężarki Coltri MCH-10-14/ET CNG trafią do producenta, jednak należy pamiętać ze dalej jest to sprawdzony i bardzo dobry model przyzakładowej sprężarki CNG, ale w nowej wersji. Wkrótce również portal cng.auto.pl przetestuje to urządzenie. Wydajność tego kompresora mieści się w granicach od 14 m³ do 18 m³, natomiast ciśnienie zasilania od 17 do 200 mbar. Ponadto, nowy kompresor CNG został wyposażony w:

  • zintegrowany system elektryczny w kompresorze (w poprzednim modelu oddzielna skrzynka sterowania),
  • elektroniczny wyświetlacz z monitoringiem kontroli,
  • wyłącznik niskiego ciśnienia gazu,
  • końcowy wyłącznik ciśnienia,
  • wyłącznik nadmiernego przepływu gazu,
  • międzystopniowy wyłącznik ciśnienia,
  • wyłącznik temperatur,
  • wyłącznik ciśnienia oleju,
  • wyłącznik wycieku gazu,
  • wyposażony separator oleju i wilgoci,
  • opcjonalnie w filtr wilgoci.

 

MCH-10-14_ET_CNG

Seria Sprężarek COLTRI CNG zapewnia tani sposób i wygodne tankowanie. Użytkownicy takiego systemu do tankowania CNG doceniają łatwy sposób jego użytkowania. Przy programowaniu napełnienia, proces tankowania jest bardzo prosty. Od tego momentu, wszystko odbywa się automatycznie. Dostawa paliwa CNG odbywa się w nocy lub w innym wybranym przez nas czasie. Pojazd jest tankowany w całkowicie automatyczny sposób. Kompresor CNG może być umieszczony w różnych miejscach, w tym w obszarach wrażliwych na hałas. Urządzenie pozwala czerpać korzyści ekonomiczne związane z programowaniem dostaw i umożliwia wygodę szybkich dostaw paliwa CNG do pojazdu. Polecamy ten w pełni zautomatyzowany i łatwy w użyciu system. Modułowa konstrukcja Kompresora CNG umożliwia również jego łatwą konserwację.

Comments are closed.